Tuesday, 11 December 2018

Simdi Hava Durumu

Pazar günü belediye anonslar yapti. Simsekten korunun, asiri yagis geliyor vs. Bizim yeni muhit, merkezde yollari su basip, arabalar denize inse bile kupkuru, habersiz genelde. Sasirdim. Hatta bir danisan gelecekti, ucak saatini degistirdigi icin gelemedi. Tum bunlar bir yana, siddetli yagis oldu ama hicbir zarar olmadi hicbir yerde.
Dun asiri yagis oldu tekrar ama zararsiz.
Elektrik bile kesildi aksam ustu. Sominenin atesinde ve mum isiginda ben sikintidan uyumak uzereydim de, laptoptan film actik.
Sonra geldi tabi.
En guzel gelen de, ankastre setimiz oldu :)
Beyaz cam aldik. Eski evde mutfak duvar fayansi, adi aklima gelmedi, camken, cam ocak! 
Adamlar geldi. Takiyorlar vs, tüpün hortumu kisa geldi, bey almaya gitti. Birinci yasli adam disarda, genc evde. Casper koltuk tepesinde ben de yanindayim. Kedisi varmis falan konusuyor. Ben bir ara rahatsiz oldum. “Kedi benim degil, esimin” dedim.
O da “kediler sahiplerini kendileri secerler” dedi.

Neyse, biraz uzaklasti. Ben de kafami kaldirdim. O esnada telefonu bize dogru ve kameranin flashi yandi. Cekmeyin dedim bir andan da yuzumu kapattim. Hemen arkasini donup, kutunun numarasini cekti. Bir sey demeden. 
Sonra yine masaya, koltuga yakin yere oturup kedisini gosterdi. Sokak kedilerini de besliyormus, 13 falanmislar. Anlatiyor. Hee mee dedim, aldim elime telefonu, irtibati kestim.

Bey geldi, takmaya devam. Yine kutunun fotografini cekerken genc olan, “cektiginiz fotograf varsa silin” dedim. Yasli olan atladi, seri no cekiyoruz  de gozlerime bakarak ayni seyi soyledi. Hatta alin bakin dedi telefonunu tezgaha koydu vs.

Bence dogru hareket soylemekti. Bunu yanina birakmamak. Kediyi mi cekti, beni mi emin degilim ama rahatsiz etti. Insanlarin rizasini almadan, habersiz fotograf cekmek tacizdir. “Ay ne sevimli bebek, cocuk cohk tatli yah” sak suk cok yanlis hareketler. Hem de cocuklar icin oldukca agir sonuclari olabiliyor. Annesinden izin almadan cocuk, bebek fotografi cekmeyin. Anneler, babalar siz de cocugunuzun, bebeginizin fotograflarini carsaf carsaf yayinlamayin. 

Ayh neyse, bu konuyu kapatalim.
Simdi klimacilar evde. 
Hava karanlik.
Casper’i iki gundur sokaktan islikla toplamistik. Bugun klimacilar gelince acik kapidan girmis, yukari cikmis hatta. Artik kaybolur mu endisesi bitti.
Kedimizim kanlisi tekir, pencereden yaltaklaniyor.
Ne zaman anlasacaklar bekliyoruz.
Ahvalimiz budur.
Tasinma ve Bodrum ile ilgili rehberler hazirlamaya karar verdim.
Bugun mandala gunu. Bir ara yayinlarim.
Sevgiler,
Munay,
J. 







Sunday, 9 December 2018

Komşuluk

Annemin sabit sorusu her yeni eve tasindigimda, “Komsuluk var miymis?”. 
Benimle yasamak istedigi icin sorardi bu soruyu. 
Simdi bunu istemedigi icin de, bu evde, sitede komsuluk var!

Ikinci gunun aksami kapi calindi. Actigimda karsimda bir kiz cocugu, elinde bir tabak! Kiz heyecanla, annem gonderdi derken yana bir baktim, anne de bizi izliyor :)
Ay nasil sevindim! Ziplayarak iceri girdim. Bey verandadaydi. Duymamis tabi kapi mapi. Beeeey komsuluk varmis, komsuluk varmis diye ziplayinca o da durdu bir. Bir de bunu deneyelim dedik.

Erkek komsu, bey’e surekli soruyormus bir ihtiyacimiz var miymis. Evet, aslinda ne firin, ne ocak yok! Davlumbaz da!

Tasinmadan once almamiz gerektigini elbette biliyorduk. Ama ben merkür retrosunu bekledim için için eheheheheh
Daha once retroda aldigim pabucu hala giyemedigim icin, pek yanasmadim. Sessiz kalmistim. Bey marka model bakinca hep sustum. Ik mik yaptim. Retro sabah on bucukta bitti. Aksam ustu aldik seti :) Ama pazartesi baglanacak.
Napiyoruz peki?
Sabahlari tost makinesinde yagli kagida yag surup yumurta pisiriyorum. Geri kalanini disaridan yiyoruz. Corba icmeye dikkat ediyorum.
Komsunun tabagi da bos bekliyor haliyle.
Ocak firin gelse bile tabagi neyle dolduracagimi bilemiyorum. Benim kucuk dedigim evde 6-7 kisi yasiyorlar!
Evden bahsedeyim madem.
Ev kucuk. Diger ev asiri buyuktu ama yine sigmiyorduk. Buna sigdik. Sadece cift kisilik misafir yatagini verdik birilerine. Sisme misafir yatagi alacagiz. 
Gelecegim diyen kimse gelmedi gecen sene. Bakalim bu sefer ne olacak.
Diger evin bahcesi agaclarla cevriliydi. Darlanmistik. Yatak odalarindan deniz gorunuyordu. Onun da bir keyfi yoktu. Bu sefer simariklik yaptik. Bu salon penceresinden bir fotograf.

Onun disinda ev sicak. Kucuk olunca daha cabuk isiniyor. Sevdim ben epey. Kolayca da yerlestik. Cok az acilmamis kutu kaldi. Onlar da acelesi olmayan seyler. 
Uzun zamandir baktigim tiny house, compact living fotograflari simdi evim oldu ehehehehe bakarken ic gecirdiysem demek.

Kedimize gelince bugun disari cikti artik. Dun sabah bir yeltendi ve vazgecmisti. Bugun cikardik. Onceki kiracinin besledigi sokak kedisi ile yuksek oktavdan girisimler soz konusu. Biz sadece seyrediyoruz.
Mamasini degistirdik. Tipki bir ayi kadar yiyor. Bence kediler de bikiyor ayni seyi yemekten. Narli tavuklu mamaya veda. Balikli mama basimizin uzerine. Mamayi asiri begendigi ve iceride oldugu icin agirlasti hayvan.
Neyse disari cikmaya basladi da, eski haline doner.
Evde bizle kovalamaca oynuyordu. Tertemiz olmustu. 
Bugun hava ruzgarli. Yine asiri yagis var diye uyari yapmislar. Pazar gunu diye de gurultu yapmak istemiyorum. Ama son kalan kutulari da acip, evi guzel bir temizlemek istiyorum.
Bu ev cok tatli$ ya. Ben cok sevdim.
Bekleriz.
Halimiz ahvalimiz budur.
Sevgiler,
J.





Monday, 3 December 2018

Son gece

Bu evde.
Bu sabah agladim sinirden.
Tasinmak, yeni ev, yeni manzara, yenu muhit vs hosuma gidiyor ama yani tasinmak! Koli yerlestirmek! Yapmasi keyifli.. itiraf ediyorum ama gerginligi cok fazla.
Hala alisamadim hala da zincirimi kiramadim. Köklenmek istiyorum ama kendi evimde.
Sabah yine birkac koli yaptim sonra elektrik aboneligimi iptal icin subeye gittik. Oradan da eve gecince, birden rahatladim.
Bey o kadar rahat ki, onlar tasiyacak diye elini birseye surmemisti. Simdi makinelerini, japon testerelerini vs topluyor. Bu sefer de ben oturdum, uuzn zamandir ihmal ettigim bloglari okuyorum :)
Casper’a nasihat ettim; arkadaslarinla vedalas dedim. Yeni evde bir hafta kadar iceride tutacagiz. Kokulara alissin evi tanisin diyorlar. Bu eve geldiginde 4ncü gün cikarmistik. Yine de kendi kumu vs aldik bugun.
Ev darmadagin, pis. Hava bir tuhaf camasirlar kurumadi. Iceri alip kurutuyorum. Icerliyorum hakikaten.
Yeni ev kucuk, ne yapacagimi dusunmek bile istemedim.
Yeni ev bugun temizlendi. Guzel gorundu daha cok. Belki ondan rahatlamisimdir.
Mutfak dolaplarinin fotograflarini cekmistim. Plan yapmaktan beynim yandi.
Ben de gevsek olmak istiyorum.
Ege’de yasamanin etkisi bu degil miydi?

Friday, 30 November 2018

Yagmur

Dün yagmur asiri yagmadi. Bir ara dolu da yagdi tamam ama bence asiri degildi. Yine de kanallar tikandi, merkezi sular basmis vs. Gormussunuzdur.
Dun o saatlerde planli randevulu bir isim vardi. Aksam mesaj atip, ben gelemeyecegim dedim. Evde kolileme isi daha onemliydi ve artik bildigim bir nedenle gitmek istemedim.
Gitsem gelemezmisim belki de.
Hep derim, cok sansliyim :)

Allah beni cok sever, ben de O’nu cok severim. Evdeydim. Guvende.

Kocam yeni evin oralardaydi. Orasi baska bir dunyaymis. Hicbir seyden haberi yoktu. Ben fotograf, video yollayarak haberdar ettim. O kadar ki, belediye nasil bir temizlik yaptiysa beyim inanmadi Oasis onundeki faciaya. 
Neyse, cok sukur biz iyiyiz ve merkezden tasiniyoruz.
Cok sevmistim burayi ama tasininca cok sey degisecek gibi hissediyorum. Hem onumuz de kapali bu evde. 

Casper beyin poposundaki parazit oluleri cok azaldi. O da insiyaki olarak sanirim sarimsak yemeyi azaltti. Sabah az yedi. Oglen yine verecegim. 
Bugun pazar var merkezde. Tasinacagiz diye alisverisi azalttik. Dolap temizlik yapmaya elverisli bir boslukta. Ama zaten tasinirken temizleyecegim diye goz ardi ettigim durumlardan biri olarak duruyor.
Dun epey is cikarmisim. Benim icin en kritik olan kendi daginikligimi duzene soktum. Koliledim, bantlamadim. 
Ne yaptigimi da bitince gostereyim.

Camasir bitsin cikayim demistim ama ben cikayim simdi. Yuruyerek merkeze inecegim. Uzun zamandir kullanmamistim bu deyimi. Ilce hayatin lügati. Sehre inmek.

Thursday, 29 November 2018

Üzüm ve Susam

Casper’in durumu hala devam. 
Gerçi tek bir ögün vermistim. Bugun biraz degisik bana karsi. Üsüyor olmali, iki kere gelip ustume yatti. Yanima gelip kendisini sevdiriyor. Cozumlemeye calismayi simdi biraktim. Seviyor iste!
Özetle susamlar devam :)

Ayla ilgili arastirmalarim devam ediyor ama cok yogun degil. Zamanimi koli yapistirmaya, doldurmaya ve kapatmaya ayiriyorum. 

Gecen yeni ay zamani Kakao Seremonisi’ne katildik. C soylediginde, onun gidecegini dusunup, ilgilenmedim bile. Sonra K mesaj atti. Benim icin iyi olur diye. Dusuneyim dedim. Birden bire aklimda yokken boyle bir davet hem de kakaoistadan gelince tamam dedim. Sonra ustam mesaj atti. Bana iyi gelecekmis. “Ozellikle sana”...

Gittik tabi, yastik, yorgan ve kupamizi alip. 
Seremoni hakkinda az bilgi vereyim. Internette bilgi cok ama hic bir seremoni asla ayni degildir. “Bir seremoninin gucunu insan akli algilayamaz”. Her zamanki gibi niyetinizi aliyorsunuz ve gidiyorsunuz. 
Seremoniler icin toplanmis islenmis ozel kakaomuzu icip, uzandik ve yolculuga ciktik.
Sonunda gelen odevlerimden biri mandala idi. AslihanAksu’ya ulastim ama zamanimiz denk gelmedi.
Ben de oturup kendim yaptim birkac tane. Onun seansi 2-3 saat suruyormus. Ben yarim saat falan ayirdim kendime. Sali gunlerimi de mandala gunu ilan ettim. Niyetimi alip basina oturuyorum. En son kendimi ne kadar cok yargiladigimi fark etttim.
Zaten etrafimda surekli yargilar donuyordu. Aynam diye dusunuyordum ama ben boyle degilim diye de isyan ediyordum. Yargiladigim digerleri degil, kendimmis. Sonra farkindalik ile saldim gitti. Dun benim icin cok guzel bereketli bir gundu mesela. 
Konuyu yine dagittim.
Son yeni ayi Kakao Anne’ye ayirinca oruç yapamadik. Son dolunayda yine surekli karsima cikan üzüm detoksunu denemeye karar verdim.
Tek gün.
40 gün yapan da var zira.
Üzüm orucu aslinda bir detoks programi. Sadece üzüm ile besleniyorsun. Iki saatte bir. Ben iki saatin uzerine ciktim. Pazara gitmistik. Sinirlerim bozuldu :) aksatmamak lazim. Ayrica pek de yogun isler yapmamayi oneriyorlar. Bu dunya duzeninde 9-5 calisanlar icin orucu bu acidan sorguladim.
Orucu 3-7 günle baslatmayi oneren de var, tek ögün de. Uzun sureli oruclarda onceden hazirlik yapip mideyi kati ve pismi gidalardan biraz uzaklastiriyorlar.
Hazirlik donemi sartmis.
Sonra iki saatte bir herhangi bir renk uzum yiyorsun. Arada bol su. Uzumun cekirdegini yemiyorsun. 
Oruc bitince de hoop hamburger, kumpir vs yemiyorsun. O gecisi de kolaylastirmak lazim.
Adamin biri bir orucu bozup patates yemis. Patates de ishalin ilacidir yani! Ölmüs. Evet, ölmüs. Bagirsaklari dugumlenmis cunku.
Gunlerce bagirsaklari siviya alistirip patates yemek de pek uygun bir hareket olmamis. Ama yargilamamak lazim. Bize ornek olmus, tesekkurler.
Ben ertesi gun sabah suzme yogurt yemistim ornegin.

Üzüm orucu icin bir de cok sIk sivi ve kati diskilamasi olur demisler. Ben de ekstra bir durum olmadi. Bedenimi temiz tutuyor, yosunlarla besliyorum zira. Limonlu suyu falan...
Tek gün yapmis olmama ragmen ertesi sabah yine tuvalete ciktim. (Bu da tuhaf bir deyimimizdir). O zaman sasirdim iste. Üzümün bir ozelligi mideyi calistirmadan dogrudan bagirsaga gecmesiymis cunku. Sabah kalktigimda karnim dumduz, hafif, kelebek gibiydim. Bir de dusuncelerim berraklasti.
Bu ne demek diye her okudugumda merak ediyordum. Suymus; dusundugun seyi fark ediyorsun, olumsuzsa çat degistiriyorsun. Degilse araya iki sükür fazla sIkIstIrIyorsun eheheheh 
Beynini kontrol edebiliyorsun özetle.

Ayrica kg da verdiriyormus. Her ne kadar kg birimi artik degisse de, bedendekiler etkilenmedi. Bunu da buraya ekleyeyim. 
40 günlük olanlarda arada limon da var. iyice arastirmadan yapmayin derim. 

Dün kuaforde cheetox diye bir sey duydum. Benzer hedef ama mide bulandiriyormus vs. yan etkisi var yani.
Bence dogal yollar her zaman daha guvenli. 

Yeni ogrendigim bir bilgi de, ulkemizdeki tek temiz sakiz da ejnebilerin eline gecerek sakizla olan iliskimi sonlandirmistir. Sekersiz cigniyordum ben. Bir öküzü yedigim zamanlarda sindirmime destek olsun diye. Uzun zamandir da almadim. Beden her seyi biliyor iste.
Sakizin icindeki yapay tatlandiricilar depresyona surukluyormus. Dogrudan beyine gidiyor ustelik.

Berrak dusunmeceler icin beynelmilel öneriler;

- dis macununuzu florürsüz olanla degistirin.

Benim sahsi onerim ve deneyimlerim; ekseriye misvak kullanin arada dis macunu. Parodontax florurlu modeller de cikardi. Orijinal olani almak lazim ama fiyati artik iyice abarttilar. Sansima yeni bir marka buldum markette. Hem daha ucuz. Ucuzluk icin gramaja ve birim fiyata bakiniz.
Su an markaya cikip bakamicam yukari ama internette bulamadim. Aktif karbonlu olani cok begendim. Puruzsuz temizlik yapiyor. Bir de siyah dis macunu var. onu da beyeniyorum... Dis fircasini da her 3 ayda bir degistirmek de gerekir tabi.

- Alkali su icin.

Limon suyunu sIkIp veya dilimleri ekleyip de icebilirsiniz. Sabah ac karnina icmenizi tavsiye ederim. Alkali su icin de ingiliz karbonati aldim. Ayin kuculen fazini bekliyorum (burada kendime kinaye ve ince alaylama var). Suyu alkali hale getirmenin bir cok yolu var. Limon harici bir sey yapmadim. Sunu yayinladiktan sonra karbonat yapicam, söz.

- Bol hareket. 

En basitinden tempolu yuruyus. Salina salina yurumenin pek bir faydasi yok. Tibet’in yasam pinarini 4 sene araliksiz yaptiktan sonra birakmisti,. Tekrar basladim. Bana ogreten kisi nefesin onemi yok demisti. Varmis. Susamli kedi gelip kafama surtununce ilgim dagildi. Nefesi ikinci hareketi yaparken veriyor olmak lazimmis. Ikinci hareketde diz uzerinde iken omuzlar kafa vs ice dogru ya, arkaya atarken nefes ver gibi. Ters koprude oturdun, kopruye cikarken ver falan.
Tv karsisinda yatmamayi da dun gece ogrendim, oturmak daha iyiymis.

- meditasyon

Bir cok farkli meditasyon var. Ben elbette samanik olani yapiyorum. Bunun egitimini de veriyoruz artik. Ist, Izm ve Bodrum icin irtibat adresi verebilirim. Inisiye + meditasyon. 

- seker yok!

Sekerin zehir oldugu kanitlandi. Kanser hucrelerini de besliyor. Tamamen kesemesek de azaltmakta fayda cok. Beni seker uyusturur mesela. Agir tatli yersem uyurum. Ideali ketcap dahil icinde seker olan her seyi kesmek.


Bu durumda sunu soyleyebilirim ki, Canan Karatay bosuna konusmuyor ama nedenlerini tam aktarmiyor bize. Her soylediginin arkasinda dogrular var.

Bir de giybetten uzak durmayi oneririm. Hepimiz bircok seyi buraya yaziyoruz zaten. Ikili uclu ve coklu gruplarda bunlari konusmanin bir anlami yok :)
Bir de kisileri eski halleri ile de tutmayin kafanizda. Her sey donusuyor ve degisiyor iyiye dogru.

Kalkip karbonatli su yapip, kolilere devam.







Wednesday, 28 November 2018

Yine

Daha bir sene olmadi ve ben yine tasiniyorum.
Ama bu sefer yalniz degilim, tasiniyoruz. Benim beyin daha once hatirladigi bir deneyimi yok, ailesi ile tasinmislar. Sanirim en fazla iki kere.
Benim hatirladiklarim ile bu 36nci olacak.
Derin bir nefes alip, merdivene yigdigim bos kolilere baktim.
Belki de bir kereligine sadece ozel esyalarimi alip, gerisini tasima firmasina birakmaliyim... Cunku bazen donusturen sadece dogru hareket oluyor. Seanslar vs yerine,
Bu sefer de yerlestirirken ne nerede diye aramak var.
Dun tasima firmasina gittik. Sozlesmeyi “imzalamadan once isterseniz okuyun” dedi. Okudum. Esyalarin yerlestirilmesi yaziyor. 
Gosterdim. “Onu yaziyoruz ama su ana kadar kimse esyalarin yerlestirilmesini talep etmedi” dedi. Form da matbu form. 
Ben en azindan yazliklari falan kolilerim bence. Ya da her seyi!
Haftaya bugun kolileri aciyor olacagiz. Sali tasinma gunu.

Bugun yagmurlu. Meteoroloji dikkatli olalim diye yazi yayinlamis. Site yoneticisi gruba atmis. Gecen yagista evleri, dukkanlari su basmisti. 4 arac denize suruklenmisti vs. Bizim sitede 5 evin alt katini su basmis vs. vs. vs. 
Beyim aldi arabayi ise gitti. Ben de yuruyerek merkeze inip, ay aslan burcundayken ucuncu sac kesimimi yapacagim. 
Yagmur 13:00 - 15:00 arasi durmus olacak gorunuyor accu’da. Giyindim, bekliyorum.
Tam da bu ara Caspe bey kurtlanmis yine. Kalktigi yerde susamlar var ama popo temiz. Boyle durumda popoya isik tutunca parazitler patir patir cikiyormus. Tunelin ucundaki isik!
Tuttum ben de. Ama kedi bey pek hoslanmadi. Gece islanmis halde sabah eve girince kendini kurutturmayi biliyor ama! Kuyrugundan tutup kagit havlu ile kuruluyorum. Ama popoya isik tutamiyorum. Yattigi yerden tuttum. Susamlari gordum. Ama yani neyin suphesi bendeki de. Koltuk ortusu susamli iste.
Veterinere gitmek arabasiz zor. Aksami beklemek lazim. 
Actim interneti. Ilaci ben alayim diye bakarken, sarimsak tedavisini okudum. Tam bunu yazarken Casper’in icinden atlilar gecti borazanli. Sesli bir sekilde kipirdandi. Yapmadigi bir sey, icinden bir atli alay gecmis gibi.
Bir mercimek boyutunda sarimsak iyi gelir yazmis biri. Gunluk doz. Ama kac gun?
Bir de garantisi yok demis bilimsel arastirmalar ama ekside biri israr etmis, ise yariyor diye.
Ben de yogurda yarim dis sarimsagi karistirdim. Odul mamasindan bir adet uzerine koyup cagirdim kediyi. Islikla yemek kosulladim bu arada. Kalkti geldi. Once yogurdu yedi, sonra mamayi. Baktim az biraz sarimsak kalmis tabakta. Onlari da mama ile siyirip elimde yedirdim. Iceride hareket var galiba. Hala mikirdiyor. Disari cikinca da damla ic parazit ilaci arastiracagim.
Daha ic parazit asisi icin zamani var ama gecen gun fare yedi. Onceki susamlanmasinda da fare getirmisti. Bu sefer yedigini gorduk. Ben cam arkasindan dinledim :)
Ertesi gun de, kustu zaten. Koltugun uzerine atsam mi, kesip kullansam mi diye ham keten cepli elbise koymustum. Utu yaparken saten boyun kismini yakmistim. 
C, “Casper kusuyor” derken hooop looonk diye kustu hayvan elbisenin uzerine. Cok basarili. Uc avuc kusmuktan sadece 15 mercimek tanesi boyutu ortuye geldi. Hehehhe mercimek tanesinin yasam amaci...
Attim elbiseyi.
Zaten her gun bir kac sey atiyorum. Diger ev kucuk. Buradan sonra tiny house bile denebilir. Ikinci kez olçü alacagiz. Bey onu da halledecek bugun.


Friday, 2 November 2018

Bursa

Bursa ile degisik bir kontratim vardi.
Ilk 2014’te galiba, ramazan bayrami arefesinde yola cikip, otoparkcinin arabamin uzerine koydugu anahtari Bursa’ya 60+ km kala kaybedince yedek anahtari ve ruhsati! Almak icin Ankara’ya hem de saat aksam 10’da geri gitmistik. Ertesi gun tekrar ayni yol... Ama bayram vs hicbir sey gormemis, ziyaret edememistik. Avm disinda :/

2016’da is icin gittigimiz Bursa’da sehre girer girmez hasta olmustum. Oteldekiler odaya limonlu su tasimislardi.   

Bu sene de, pazartesi ciktik yola. Bir isimiz vardi. Sakin sakin gidiyoruz, yine sehre 60+ km kala, yol kapali. C ile darlandik. 3 gunluk tatilin donus yoluydu muhtemelen. Geri donduk! Evet, ama Manisa’ya kadar. Yine saat 8 falandi. Ertesi sabah da tekrar yola ciktik :)

Ama bu sefer biraz gezdik bu sefer. Bir amac kumas almakti cunku. Aldik. Koza Han’in kapisi ilk gittigimde kapaliydi. Iceri girdik ve biraz ilerledik ki, hayran kaldik. Ne guzel bir yermis. 
Kent hakikaten bir hazine. Ama enerjisi agir. Her yer han, hamam, tarihi eser dolu. Gitmisken siraa girip, meshur yemeginden yedik. 

Her bir yeri hakkiyla gezmek icin 2 hafta berserk bir tatil icin yeterli belki. Otel Cekirge’deydi. Ipek fabrikasini goremedik, saat gecti. Ama Irgandi Koprusu onunden gecerken heyecanlanip bagirmis olabilirim kehkehkeh
Dunyadaki 4 carsili kopruden biri. Isterdim gezmek ama surekli yol, gece gec yatmisiz, hem de Manisa’da. Bir de bir daha gitmeyiz diye ben gece sakin trafikte Akhisar’i gecelim istedim. Yorulmamis olsam eve de giderdik. 

Neyse, sonra ertesi gun yine yol ve eve geldik.

Bu ay takvimine gore sac kestirmesi yapiyorum. Ay Aslan Burcundayken ikinci kesimimi dun yaptirdim. Daha 28 gun once kestirmis olmama ragmen saclarim uzamis. Kadina da soyledim bunu. Meger onun eli oyleymis, herkes dermis :))
Agdaya gitmemek lazim kendisine :D
Bir 28 gun sonra tekrar kestirip sonrasinda kisaltcam biraz daha. Kisin kisa, yazin uzun olsun.

Dun aslinda cok yogun bir gundu. Bugun biraz sakin olup, kitap okumaya niyetliyim.
Blog da okuyayim, uzun zaman oldu. Uzak kaldim herkeslerden.

Fotograf cok cekmedim. Belki iki, onu da tablete aktarmak zor geldi. Gezme niyetiyle gitmeyince de, Benjamin’i almamistim.

Bir dahakine gezi yazisi yazmak dilegiyle..



Simdi Hava Durumu

Pazar günü belediye anonslar yapti. Simsekten korunun, asiri yagis geliyor vs. Bizim yeni muhit, merkezde yollari su basip, arabalar denize...